Klachtenregeling

Het spijt ons als er iets niet helemaal lekker loopt in onze dienstverlening. We waarderen je feedback en zijn hier om ervoor te zorgen dat we eventuele problemen oplossen en onze service verbeteren. Hier is hoe je een klacht kunt indienen:

 

Stap 1: Laat het ons weten

Als er iets is waar je niet tevreden over bent, stuur ons dan gewoon een e-mail op info@lucascomputers.nl of bel ons op 0524-208000. We horen graag van je!

 

Stap 2: Beschrijf de situatie

Geef ons zoveel mogelijk details over wat er gebeurd is en waarom je ontevreden bent. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we het kunnen begrijpen en aanpakken.

 

Stap 3: Wij gaan aan de slag

Zodra we je klacht hebben ontvangen, gaan we er direct mee aan de slag. We streven ernaar om binnen 5 werkdagen met een oplossing te komen. Als het meer tijd kost, laten we je dat natuurlijk weten.

 

Stap 4: We houden je op de hoogte

We houden je regelmatig op de hoogte van de voortgang en zullen contact met je opnemen zodra we een oplossing hebben gevonden.

 

Stap 5: Tevredenheidsgarantie

We willen dat je tevreden bent met de oplossing. Als er iets is dat niet naar wens is, laat het ons dan weten. We staan altijd open voor verdere feedback.

 

We geloven in open communicatie en zijn hier om te zorgen dat alles naar wens is. Bedankt dat je voor Lucas Computer Services hebt gekozen!